Home Page by K2 Home Page by JSN PageBuilder
25 janvier 2017
Mardi 24 janvier 2017, à l’Université Pontificale Salésienne de Rome, la Révérence Sœur Félicité Modiambongo vient de défendre sa thèse de doctorat en Sciences de l’éducation sur le thème : « LA RÉFORME DU SYSTÈME ÉDUCATIF EN RDC. CONTENUS ET PROCÉDURES. Cas de l’éducation de base ». En effet, poussée par la problématique de collaboration et de l’implication de la base sur des réformes éducatives, Sœur Félicité a entrepris une investigation pour contribuer à donner une réponse aux interrogations: comment procéder pour introduire des réformes scolaires valides ? Quels sont  les contenus adaptés pour répondre aux besoins réels de la société
12 décembre 2016
Son Excellence Mgr Ernest Ngboko, clôture l’année jubilaire de la
Mardi 8 novembre 2016, le diocèse de Lisala est en deuil. L’Abbé
11 décembre 2016
En cette année de miséricorde, le clergé de Lisala s’est réuni autour
1966 – 2016, jour pour jour,  la Congrégation des Sœurs de Sainte de

All extensions are not included in our template packages, you need to download / buy and install them separately.

Building a great website is what everyone wants to when they start building their own site. It would be more attractive, advantageous and easier to manage with the excellent support of Joomla extensions.

JoomlaShine designs Extended styles for 3rd party extensions with new looks which are shown on the JSN templates. With extended styles, your websites will be more professional, lively and eye-catching; hence you can actually experience how the extension works.

Currently, there are many 3rd party extensions are supported by JoomlaShine templates. They are in different extension types, such as:

• Content Construction: K2, DJ-Extension
  • Forum: Kunena, EasyDiscuss
  • Shopping Cart: VitueMart, MijoShop, RedComponent, HikaShop, J2Store
  • Blog: EasyBlog
  • Social Networking: JomSocial, EasySocial
  • Hotel / Table Booking: Jomres
  • Event Management: Ohanah
  • and other categories.

JSN Extended Styles

Check out the extended styles of JSN Time and enjoy how they fulfill your needs !

Demo K2 Style       Demo Kunena Style       Demo DJ-Extensions Style