Home Page by K2 Home Page by JSN PageBuilder
25 janvier 2017
Mardi 24 janvier 2017, à l’Université Pontificale Salésienne de Rome, la Révérence Sœur Félicité Modiambongo vient de défendre sa thèse de doctorat en Sciences de l’éducation sur le thème : « LA RÉFORME DU SYSTÈME ÉDUCATIF EN RDC. CONTENUS ET PROCÉDURES. Cas de l’éducation de base ». En effet, poussée par la problématique de collaboration et de l’implication de la base sur des réformes éducatives, Sœur Félicité a entrepris une investigation pour contribuer à donner une réponse aux interrogations: comment procéder pour introduire des réformes scolaires valides ? Quels sont  les contenus adaptés pour répondre aux besoins réels de la société
12 décembre 2016
Son Excellence Mgr Ernest Ngboko, clôture l’année jubilaire de la
Mardi 8 novembre 2016, le diocèse de Lisala est en deuil. L’Abbé
11 décembre 2016
En cette année de miséricorde, le clergé de Lisala s’est réuni autour
1966 – 2016, jour pour jour,  la Congrégation des Sœurs de Sainte de

This page is built by the Free Edition of another cool product JSN PageBuilder from JoomlaShine (Only for Joomla 3.x).
 Please click on the below button to check the PRO Edition of this extension.

JSN PageBuilder is the perfect tool to help you build and manage content for Joomla 3.x websites. JSN PageBuilder not only allows you to build a new page but also helps you to redesign your old pages because it works directly on articles and modules. Even you are a Joomla newbie, you now can create your desired page without worry. And for a developer who is tired of coding too much, this helpful extension will make your life better and save you time. You can be free from programming knowledge.

OUTSTANDING FEATURES OF JSN PAGEBUILDER

• Drag & Drop

Simplest way to create and arrange page elements.
  • Visual Editing

Easy to start without dealing with IT bottlenecks.
  • Advanced Elements

Fundamental and advanced elements to optimize contents.
  • Live Preview

Instant view of what is going on with content and styles.
  • Built-in animation

Various styles to make your website more eye-catching
  • Responsive Layout

Presented beautifully on all browsers and mobile devices.

SAMPLE ELEMENTS

Pricing table element

Free

Premium

Button element

Accordion element

Felis ornare fames vehicula nisi leo molestie curabitur felis, eget porta interdum habitant porttitor ligula nunc volutpat, sagittis aenean taciti justo auctor ante quam. suspendisse ipsum orci eu cras placerat porttitor diam ante placerat, libero fringilla consectetur morbi potenti, eget porta interdum habitant porttitor ligula nunc.
Lorem dictumst placerat adipiscing augue odio nunc, ultrices orci curabitur adipiscing blandit dolor dapibus, sollicitudin ante donec ornare consectetur. sit nisi tellus integer etiam interdum laoreet luctus sagittis curae integer nibh, torquent tristique quisque non magna a porta fermentum ultricies. tellus dolor pulvinar lectus purus in.

Tab element

Feugiat odio duis facilisis hac fusce ipsum donec euismod class, elementum nulla condimentum quam aliquet odio consectetur malesuada, quisque ante commodo varius vel praesent urna leo. mauris aliquam vitae interdum rhoncus taciti aenean cursus curabitur est quam non molestie, facilisis ut praesent quam amet faucibus fermentum et euismod mi sollicitudin.
Consectetur taciti hac posuere ultrices malesuada sapien quis dictumst, ut turpis consequat netus et ligula sociosqu, feugiat aliquet nisi integer sed ligula feugiat. aliquam pellentesque proin venenatis sed tempus augue, fusce quam consectetur amet ultricies, placerat ullamcorper vestibulum lacus luctus. ut scelerisque praesent tortor sociosqu eros, suspendisse donec ut enim.

Carousel element

Parallax Scrolling Background

STUNNING PARALLAX BACKGROUND

Built-in animation

Appearing animation: Slide from top. Consectetur fusce vehicula potenti venenatis consectetur pulvinar vehicula tempor ac aptent sed lobortis, hac torquent elit dapibus.Consectetur fusce vehicula potenti venenatis consectetur pulvinar vehicula tempor ac aptent sed lobortis, hac torquent elit dapibus. Consectetur fusce vehicula potenti venenatis consectetur pulvinar vehicula tempor ac aptent sed lobortis, hac torquent elit dapibus.Consectetur fusce vehicula potenti venenatis consectetur pulvinar vehicula tempor ac aptent sed lobortis, hac torquent elit dapibus.

And many other advanced elements are waiting for you to discover...